رژیم لاغری سریع

رژیم لاغری سریع سرویس پرداخت شناسه دار زرین پال
کالری شمار بروکلی > سلامتی > رژیم لاغری سریع

آیا سعی کرده اید راه هایی برای لاغری سریع پیدا کنید، اما چیزی را پیدا نکردید که واقعا برای شما مفید باشد؟ برنامه های زیادی وجود دارد که وعده های توخالی سریع ترین راه کاهش وزن یا حتی برنامه های رژیم غذایی خطرناکی را ارائه می دهند که بیشتر از اینکه مفید باشند ضرر خواهند داشت.

خوشبختانه، ما چند خبر عالی برای شما داریم!

چالش کاهش چربی 21 روزه اپلیکیشن کالری شمار بروکلی برای لاغری سریع، ایمن و موثر طراحی شده است. و این برنامه بر اساس تحقیقات علمی کاهش وزن سریع برای یک زن است.

قبل از هر چیز، بیایید از شر هرگونه تصور غلط یا افسانه ای که احتمالاً در مورد کاهش وزن شنیده اید خلاص شویم. در حالی که همه ما عبارت “آهسته و پیوسته” را شنیده ایم، در مورد کاهش وزن برعکس این موضوع صادق است.

رژیم لاغری سریع

لاغری سریع

هر چه سریع‌تر وزن کم کنیم، احتمال موفقیت کوتاه‌مدت و بلندمدت‌تری برای فرد وجود دارد. تصور غلط دیگر در مورد سریع ترین راه کاهش وزن این است که سالم نیست.

تا زمانی که اطمینان حاصل کنید که بدن شما مواد مغذی و مواد معدنی مورد نیاز برای زنده ماندن را دریافت می کند، هیچ چیز ذاتاً ناسالم در مورد رژیم لاغری سریع وجود ندارد. داشتن چربی اضافی در بدن بسیار ناسالم تر است.

البته این به این معنی نیست که چالش ما برای همه مناسب است. لطفاً قبل از شروع هر رژیم غذایی یا تمرینی با پزشک خود مشورت کنید.

این چالش به سه بخش تقسیم می شود:

  • برنامه رژیم غذایی
  • برنامه تمرینی
  • راهنمای انگیزه

ما درک می کنیم که لاغری سریع چالش برانگیز، طاقت فرسا و حتی ترسناک است. به همین دلیل است که برنامه لاغری سریع اپلیکیشن کالری شمار بروکلی بر سادگی تمرکز می کند و ما یک راهنمای روز به روز در اختیار شما قرار می دهیم تا به شما کمک کند در مسیر و با انگیزه بمانید.

قدم اول

اولین زمینه ای که باید در مورد لاغری سریع صحبت کنیم، تعهد است.

مطالعه بیشتر:  مزایای شیر کاکائو

برنامه رژیم لاغری سریع 21 روزه اپلیکیشن کالری شمار بروکلی روزانه دستورالعمل هایی را به شما ارائه می دهد که باید آنها را دنبال کنید تا به اهداف کاهش وزن خود برسید.

ما نمی توانیم به اندازه کافی بر اهمیت تعهد شما تأکید کنیم. به عبارت دیگر، ما می‌توانیم تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهیم، اما اگر خودتان متعهد نباشید، هیچ پیشرفتی نخواهید دید.

به همین دلیل است که ما یک راهنمای انگیزه برای برنامه خود ایجاد کرده ایم.

زمانی که احساس می‌کنید انگیزه ندارید می‌توانید به این موضوع مراجعه کنید تا به شما در بازگشت به مسیر کمک کند.

همچنین می توانید در یک گروه عضو شوید. عضویت در یک گروه انگیزه شما را با این امکان افزایش می دهد که با دیگران صحبت کنید و پیشرفت آنها را ببینید.

تغذیه و رژیم غذایی

این چالش لاغری سریع شامل 80 درصد رژیم غذایی و 20 درصد ورزش است. علم نشان می دهد که رژیم غذایی موثرترین و سریع ترین راه برای کاهش وزن است، به همین دلیل است که این برنامه بر رژیم غذایی متمرکز است.

برنامه کالری شمار بروکلی لیست کاملی از غذاهای تایید شده از پروتئین، سبزیجات، کربوهیدرات ها و چربی ها را در اختیار شما قرار می دهد. اگر می خواهید در این برنامه موفق شوید، باید رژیم غذایی خود را با توصیه های ما تنظیم کنید.

برنامه تمرینی (ورزش)

در حالی که ما بر اهمیت رژیم غذایی برای کاهش وزن سریع تاکید کردیم، اما نمی‌توانیم ورزش را کاملاً کنار بگذاریم.

ورزش نه تنها برای کمک به کاهش وزن، بلکه برای ارتقای سلامت کلی مفید است. ورزش فوایدی برای سلامت جسمی و روانی شما دارد، بنابراین قطعا ارزش انجام دادن را دارد.

به استثنای پیاده‌روی‌های روزانه، تا روز نهم شروع به گنجاندن ورزش در برنامه خود نمی‌کنیم، چون باید قبل از اضافه کردن ورزش، کاملاً روی رژیم غذایی متمرکز شوید.

تمریناتی که ما در اپلیکیشن کالری شمار بروکلی برای چالش خود توصیه می کنیم پیاده روی روزانه و تمرینات مبتنی بر مقاومت است.

مطالعه بیشتر:  بعد از ورزش چه بخوریم؟

با پیروی از برنامه لاغری سریع اپلیکیشن کالری شمار بروکلی و متعهد شدن به خودتان، به سرعت و به طور موثر وزن کم می کنید.

با رعایت این نکات می توانید به راحتی 5 کیلو وزن کم کنید، به شرطی که برنامه را به درستی انجام دهید و انگیزه داشته باشید.

شما تنها کسی هستید که می توانید کاهش وزن خود را تضمین کنید، بنابراین باید به برنامه متعهد بمانید.

با استفاده از اپلیکیشن بروکلی، می توانید میزان کالری دریافتی در روز را ثبت کنید. اپلیکیشن کالری شمار بروکلی با توجه به اطلاعاتی که شما وارد می کنید مانند قد، وزن و فعالیت بدنی، به شما مقدار کالری مورد نیازتان را می گوید. می توانید به طور روزانه برنامه غذایی خود را وارد کنید تا کالری مصرفی روزانه خود را متوجه شوید. و با تعدیل کالری وزن خود را کاهش دهید ویا در صورت نیاز افزایش وزن داشته باشید.

 اپلیکیشن بروکلی فقط یک کالری شمار نیست. بروکلی یک برنامه قدرتمند سلامتی و تناسب اندام است که عادات غذایی و فعالیت‌ها را ردیابی می‌کند. و با لیست گسترده از بیش از 1 میلیون غذای تأیید شده، می‌توانید به راحتی وعده‌های غذایی خود را ثبت کنید و اطلاعات دقیقی از کالری، چربی و سایر مواد مغذی که مصرف می‌کنید به دست آورید.

کالری شمار بروکلی دقیق ترین و جامع ترین برنامه در ایران است. برخلاف سایر برنامه‌های موجود، داده‌های تغذیه‌ای ما از منابع تأیید شده و دقیق تهیه می‌شوند. هدف ما ارائه یک راه حل کامل و جامع است. ما می‌توانیم اهداف را برای هر ماده غذایی برای هر فرد تنظیم و گزارش‌هایی را به صورت نمودار نشان دهیم.

بروکلی در نسخه‌های کالری شمار ایفون و کالری شمار اندروید منتشر شده است و می‌توان آن را برنامه کالری شمار رایگان برای ایفون دانست، شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

با بروکلی میزان دقیق کالری مصرفی، ایجاد تعادل در مصرف وعده های غذایی، رسیدن به وزن ایده آل و رژیم غذایی سالم را دریافت کنید.

اپلیکیشن کالری‌ شمار بروکلی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها