کاهش وزن سریع و ایمن

کاهش وزن سریع و ایمن سرویس پرداخت شناسه دار زرین پال
کالری شمار بروکلی > تناسب اندام > کاهش وزن سریع و ایمن

شما اینجا هستید چون می خواهید کاهش وزن سریع و ایمن داشته باشید و از خواندن در مورد رژیم های غذایی که وعده غیرواقعی رژیم لاغری ایمن می دهند خسته شده اید. و چیزی می خواهید که منجر به کاهش وزن سریع و ایمن شود.

جامعه ما مملو از رژیم‌های غذایی و برنامه‌های کاهش وزن متعدد است و تعداد زیاد آن‌ها باعث سردرگمی می شود!

ممکن است به دلیل ناسالم بودن یا حتی خطرناک بودن برنامه های کاهش وزن، احساس سردرگمی کنید.

ارتباط مستقیمی بین موفقیت طولانی مدت رژیم گیرندگان و سرعت کاهش وزن وجود دارد. هرچه وزن سریع‌تر از بین برود، موفقیت کوتاه‌مدت تری نصیب فرد می‌شود.

هنگامی که کاهش وزن سریع و ایمن را مشاهده می کنید، انگیزه می گیرید که انتخاب های سالم تری داشته باشید.

چگونه کاهش وزن سریع و ایمن داشته باشم

کاهش وزن سریع و ایمن

 در حالی که هرگز نباید به رژیم غذایی محدودکننده کالری در درازمدت پایبند باشید، نکته مهم، یادگیری عادات و انتخاب های سالمی است که باید برای موفقیت طولانی مدت انجام دهید.

همه می توانند به سرعت و ایمن وزن کم کنند، فقط سخت کوشی و عزم راسخ می خواهد.

با پیروی از برنامه کالری شماری بروکلی و متعهد ماندن به خود، کاهش وزن سریع و ایمن خواهید داشت.

 اولین اصل رژیم لاغری ایمن: تغذیه

بیایید در مورد تغذیه صحبت کنیم. همانطور که می دانیم، بدن ما برای عملکرد صحیح به ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی نیاز دارد.

عنصر اصلی پروتئین است. ثابت شده است که مصرف مقادیر زیاد پروتئین متابولیسم ما را افزایش می دهد و باعث می شود بعد از غذا احساس سیری بیشتری کنیم، بنابراین پروتئین زیادی بخورید!

چربی ها شهرت بدی دارند و اطلاعات غلط در مورد چربی ها همیشه در حال پخش است. به نظر می رسد که چربی ارتباط بسیار کمی با بیماری قلبی دارد و بسیار مهم است که برای حفظ یک رژیم لاغری ایمن گنجانده شود. چربی های سالم باید در رژیم غذایی شما وجود داشته باشد.

همچنین باید در مورد اهمیت آب بیشتر بدانید. شما در تمام زندگی خود بارها و بارها شنیده اید که باید مطمئن شوید که به اندازه کافی آب می نوشید.

مطالعه بیشتر:  ردیابی ماکروها

 بدن ما 80 درصد آب است، این مقدار زیادی است! این مهمترین عنصری است که ما مصرف می کنیم، بنابراین برای کاهش وزن سریع و ایمن به شدت بر مصرف آب تمرکز کنید.

رژیم غذایی

اکنون که اصول تغذیه را پوشش دادیم، بیایید درباره رژیم غذایی صحبت کنیم.

همانطور که اشاره شد، رژیم‌های غذایی و برنامه‌های کاهش وزن زیادی وجود دارد که نویدبخش کاهش وزن سریع و ایمن است.

 در برنامه غذایی خود، فهرستی از مواد غذایی تایید شده را بر اساس تحقیقات و نیازهای بدن خود قرار دهید تا مجبور نباشید حدس بزنید چه چیزی مجاز است و چه چیزی مجاز نیست. لیست غذاهای تایید شده شامل پروتئین ها، سبزیجات، کربوهیدرات ها و چربی ها است.

خواب

ممکن است زمانی که به کاهش وزن فکر می کنید به خواب فکر نکنید، اما علم به ما نشان می دهد که خواب کافی چقدر مهم است! و باید آن را در برنامه خود برجسته کنید تا بهترین نتایج کاهش وزن سریع و ایمن را تضمین کنید.

 کمبود خواب هورمون های اشتها را در بدن ما مختل می کند که باعث می شود در طول روز احساس گرسنگی بیشتری داشته باشیم. کمبود خواب همچنین هورمون استرس ما، کورتیزول را افزایش می دهد، که باعث دریافت کالری بیشتر و چربی های سرسخت بدن می شود.

بسیار مهم است که مطمئن شوید حداقل هفت ساعت در شب می‌خوابید تا به بدنتان اجازه دهید در هنگام استراحت کاری را که باید انجام دهد.

فعالیت بدنی و ورزش

اکثر برنامه های کاهش وزن بر روی تمرینات سنگین، شدید و طاقت فرسا تمرکز می کنند تا کاهش وزن سریع و ایمن را مشاهده کنند. اما کاهش وزن بسیار بیشتر به رژیم غذایی مربوط می شود تا ورزش، و به همین دلیل باید برنامه ای را انتخاب کنید که بیشتر بر رژیم غذایی تمرکز می کند.

مهم است که به خاطر داشته باشید که برای کاهش وزن سریع و ایمن، به خصوص در مراحل اولیه، رژیم غذایی بسیار مهمتر است و تأثیر بیشتری دارد.

همانطور که گفته شد، ورزش نه تنها برای کاهش وزن، بلکه برای سلامت کلی مهم است.

مطالعه بیشتر:  5 مورد از فواید شگفت انگیز یوگای داغ

برای تغذیه سالم باید بدانید کالری، پروتئین، کربوهیدرات، چربی، ویتامین، مواد معدنی و سایر موارد مغذی که استفاده می‌کنید چقدر انرژی دارند.

می توانید در کالري شمار بروکلی اطلاعاتی در مورد میزان انرژی یا کالری غذا به دست آورید و آنها را با هم مقایسه کنید. همچنین به شما امکان می دهد وزن ایده آل بدن و کالری دریافتی روزانه را محاسبه کنید. با افزایش یا کاهش کالری غذایی که نرم افزار برای شما تعیین می کند می توانید به وزن دلخواه خود برسید.

اپلیکیشن بروکلی فقط یک کالری شمار نیست. بروکلی یک برنامه قدرتمند سلامتی و تناسب اندام است که عادات غذایی و فعالیت‌ها را ردیابی می‌کند. و با لیست گسترده از بیش از 1 میلیون غذای تأیید شده، می‌توانید به راحتی وعده‌های غذایی خود را ثبت کنید و اطلاعات دقیقی از کالری، چربی و سایر مواد مغذی که مصرف می‌کنید به دست آورید. کالری شمار بروکلی دقیق ترین و جامع ترین برنامه در ایران است.

برخلاف سایر برنامه‌های موجود، داده‌های تغذیه‌ای ما از منابع تأیید شده و دقیق تهیه می‌شوند. هدف ما ارائه یک راه حل کامل و جامع است. ما می‌توانیم اهداف را برای هر ماده غذایی برای هر فرد تنظیم و گزارش‌هایی را به صورت نمودار نشان دهیم. بروکلی در نسخه‌های کالری شمار ایفون و کالری شمار اندروید منتشر شده است و می‌توان آن را برنامه کالری شمار رایگان برای ایفون دانست، شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

 استفاده از بروکلی می‌تواند راهی موثر برای کاهش وزن سریع و ایمن و حفظ یک سبک زندگی سالم باشد. با اندازه‌گیری میزان کالری دریافتی و مصرفی، افراد می‌توانند عادات غذایی و روتین ورزش خود را بهتر درک کنند و در صورت نیاز محدودیت‌هایی را ایجاد کنند.

کالری شمار همچنین می‌تواند بینش ارزشمندی در مورد مواد مغذی غذاها ارائه دهد. با شمارش تعداد کالری ها و همچنین درشت مغذی ها (پروتئین، چربی و کربوهیدرات ها) و ریزمغذی ها (ویتامین ها و مواد معدنی) در رژیم غذایی خود، افراد می‌توانند اطمینان حاصل کنند که تعادل مناسبی از مواد مغذی را برای کاهش وزن سریع و ایمن دریافت می‌کنند.

اپلیکیشن کالری‌ شمار بروکلی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها