کالری شمار بروکلی
سلامت اندامت رو بسپر به ما

سلامتی یه تمرین روزانه است، نه یه رژیم 30 روزه!

با بروکلی عادات سالم بساز، نه محدودیت …

شما می توانید هر چه می خواهید بخورید و لاغر شوید اگر به اندازه بخورید!

کالری شمار بروکلی

اپلیکیشن کالری شمار بروکلی یک مشاور روزمره و معتبر است و خوانندگان را با نکات تغذیه، ورزشی و پشتیبانی متخصص توانمند می سازد تا انتخاب بهتری در زمینه تغذیه، سلامتی و سبک زندگی درست داشته باشند. با کالري شمار بروکلی میزان دقیق کالری مصرفی، ایجاد تعادل در مصرف وعده های غذایی، رسیدن به وزن ایده آل و رژیم غذایی سالم را در یک پکیج دریافت کنید.

محاسبه‌ی کالری غذا

    کالری
    ?
    پروتئین
    ?
    چربی
    ?

    دریافت و نصب سریع اپلیکیشن کالری شمار بروکلی از طریق لینک مستقیم

    مزایای پیوستن به بروکلی!

    محاسبه BMI

    شاخص توده بدنی(BMI)، معیاری برای تعیین سلامت وزنی افراد می‌باشد.به این معنا که وزن یک فرد متناسب با قدش باید در چه محدوده‌ای قرار بگیرد.

    ابتدا فیلد های بالا را تکمیل کنید.
    ?
    مشاهده مطالب بیشتر

    بلاگ بروکلی

    سالم خواری چیست؟سالم خواری چیست؟

    سالم خواری چیست؟

    شگفت‌انگیزترین خواص کلم بروکلیشگفت‌انگیزترین خواص کلم بروکلی

    شگفت‌انگیزترین خواص کلم بروکلی

    تجربه‌های استفاده از اپ کالری شمار بروکلی

               

    سایر ویژگی‌های برنامه کالری شمار بروکلی

    ثبت و بررسی کالری ها به صورت روزانه

    ثبت و بررسی کالری ها به صورت روزانه

    ثبت و بررسی کالری ها به صورت روزانه

    ارائه نمودارهای پیشرفت هفتگی، ماهانه و سالانه

    تعیین هدف کاهش یا افزایش وزن

    تعیین هدف کاهش یا افزایش وزن

    نمایش گرافیکی مراحل پیشرفت

    نمایش گرافیکی مراحل پیشرفت

    بخش دستورهای غذایی

    بخش دستورهای غذایی

    بخش تمرینات ورزشی

    بخش تمرینات ورزشی

    سوالات متداول اپ کالری شمار

    آیا تمامی خدمات بروکلی رایگان می باشد؟

    به نوعی میتوان بروکلی را برنامه کالری شمار رایگان برای ایفون دانست؛ با این حال تمامی خدمات اپلیکیشن بروکلی رایگان نمی باشد. شما می‌توانید با خرید اشتراک بروکلی دسترسی کاملی به تمامی خدمات داشته باشید. با اشتراک بروکلی ویژه امکاناتی مانند: تمرینات ورزشی و ... در اختیار شما قرار می‌گیرد.

    آیا بروکلی مواد مغذی را اندازه‌گیری می کند؟

    بروکلی به شما امکان می دهد علاوه بر ردیابی کالری، میزان مصرف روزانه مواد مغذی را نیز اندازه‌گیری کنید. با این ویژگی، می‌توانید میزان مصرف روزانه مواد مغذی را پیگیری کنید و مطمئن شوید که آنها در دستورالعمل‌های توصیه شده روزانه یا در محدوده توصیه شده توسط پزشک یا متخصص پزشکی شما باقی می‌مانند.

    آیا اپ کالری شمار می‌تواند به کاهش وزن کمک کند؟

    بله، اپ کالری شمار می‌تواند ابزار موثری برای کاهش وزن باشد که به کاربران اجازه می‌دهد تعدیل کالری ایجاد کنند که برای کاهش وزن ضروری است. این را می‌توان با کاهش کالری دریافتی، افزایش فعالیت بدنی یا ترکیبی از هر دو به دست آورد.

    مزایای استفاده از برنامه کالری شمار چیست؟

    از مزایای استفاده از برنامه کالری شمار می‌توان به افزایش آگاهی از کالری دریافتی و مصرفی، درک بهتر محتوای مغذی غذاها، پاسخگویی به اهداف سلامتی و ابزاری مفید برای کاهش وزن اشاره کرد.

    برنامه کالری شمار بروکلی چگونه کار می کنند؟

    با استفاده از اپلیکیشن بروکلی، می توانید میزان کالری دریافتی در روز را ثبت کنید. اپلیکیشن کالری شمار بروکلی با توجه به اطلاعاتی که شما وارد می کنید مانند قد، وزن و فعالیت بدنی، به شما مقدار کالری مورد نیازتان را می گوید. می توانید به طور روزانه برنامه غذایی خود را وارد کنید تا کالری مصرفی روزانه خود را متوجه شوید. و با تعدیل کالری وزن خود را کاهش دهید ویا در صورت نیاز افزایش وزن داشته باشید.

    آیا کالری شماری راه موثری برای کاهش وزن است؟

    بله، تعدیل کالری(سوزاندن کالری بیشتر و دریافت کالری کمتر) عامل اصلی کاهش وزن است و این کار از عواملی است که می‌توان میزان کالری را اندازه گرفت. همچنین یکی از متدهای اصلی کاهش وزن از گذشته تا به امروز این رژیم است که امروزه با توجه به میزان استفاده از تلفن همراه، برنامه کالری شمار جایگزین روش‌های قدیمی این رژیم شده است.

    دیگر نگران افزایش و کاهش وزن نباشید!

    برای تغذیه سالم باید بدانید کالری، پروتئین، کربوهیدرات، چربی، ویتامین، مواد معدنی و سایر موارد مغذی که استفاده می‌کنید چقدر انرژی دارند. می توانید در کالري شمار بروکلی اطلاعاتی در مورد میزان انرژی یا کالری غذا به دست آورید و آنها را با هم مقایسه کنید. همچنین به شما امکان می دهد وزن ایده آل بدن و کالری دریافتی روزانه را محاسبه کنید. با افزایش یا کاهش کالری غذایی که نرم افزار برای شما تعیین می کند می توانید به وزن دلخواه خود برسید. اپلیکیشن بروکلی فقط یک کالری شمار نیست. بروکلی یک برنامه قدرتمند سلامتی و تناسب اندام است که عادات غذایی و فعالیت‌ها را ردیابی می‌کند. و با لیست گسترده از بیش از 1 میلیون غذای تأیید شده، می‌توانید به راحتی وعده‌های غذایی خود را ثبت کنید و اطلاعات دقیقی از کالری، چربی و سایر مواد مغذی که مصرف می‌کنید به دست آورید. کالری شمار بروکلی دقیق ترین و جامع ترین برنامه در ایران است. برخلاف سایر برنامه‌های موجود، داده‌های تغذیه‌ای ما از منابع تأیید شده و دقیق تهیه می‌شوند. هدف ما ارائه یک راه حل کامل و جامع است. ما می‌توانیم اهداف را برای هر ماده غذایی برای هر فرد تنظیم و گزارش‌هایی را به صورت نمودار نشان دهیم. بروکلی در نسخه‌های کالری شمار ایفون و کالری شمار اندروید منتشر شده است و می‌توان آن را برنامه کالری شمار رایگان برای ایفون دانست، شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

    کالری شمار؛ ابزار یا راه‌حل تناسب اندام

    کالری شمار ابزاری است که به افراد اجازه می‌دهد میزان کالری مصرفی را اندازه گیری کنند. این ابزارها در سال‌های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده اند زیرا مردم نسبت به اهداف سلامتی و تناسب اندام خود آگاه‌تر شده‌اند. استفاده از بروکلی می‌تواند راهی موثر برای مدیریت وزن و حفظ یک سبک زندگی سالم باشد. با اندازه‌گیری میزان کالری دریافتی و مصرفی، افراد می‌توانند عادات غذایی و روتین ورزش خود را بهتر درک کنند و در صورت نیاز محدودیت‌هایی را ایجاد کنند. کالری شمار همچنین می‌تواند بینش ارزشمندی در مورد مواد مغذی غذاها ارائه دهد. با شمارش تعداد کالری ها و همچنین درشت مغذی ها (پروتئین، چربی و کربوهیدرات ها) و ریزمغذی ها (ویتامین ها و مواد معدنی) در رژیم غذایی خود، افراد می‌توانند اطمینان حاصل کنند که تعادل مناسبی از مواد مغذی را برای سلامتی مطلوب دریافت می‌کنند. علاوه بر این، می‌تواند ابزار مفیدی برای کاهش وزن باشد. با اندازه‌گیری میزان مصرف کالری، افراد می‌توانند تعدیل کالری ایجاد کنند که برای کاهش وزن ضروری است. این را می‌توان با کاهش کالری دریافتی، افزایش فعالیت بدنی یا ترکیبی از هر دو به دست آورد. همچنین استفاده از کالری شمار در کنار سایر عادات سالم مانند دریافت رژیم غذایی متعادل، هیدراته ماندن، خواب کافی و مدیریت استرس بسیار مهم است.